Brand si Hisense Global

Brand si Hisense Global

Din 1969 Hisense pune inovația pe primul loc

Crezul Hisense este că produsele sale fac viața mai simplă, mai bună și mai antrenantă. Cu ajutorul experților Hisense tehnologia de ultimă generație devine mai accesibilă. De 50 de ani, compania inovează în tehnologia smart tv, în domeniul electrocasnicelor și a dispozitivelor de comunicații mobile.

Grupul Hisense a înregistrat in 2017 o cifră de afaceri de 15 miliarde dolari, iar în prezent deține 16 fabrici în mai multe țări și 12 centre de cercetare dezvoltare. Produsele sale sunt vândute în peste 130 de țări. Compania chineză are peste 75.000 de angajați în toată lumea.

5% din veniturile anuale sunt direcționate către centrele de cercetare – dezvoltare și, de asemenea, a fost dezvoltat un parteneriat strategic în domeniul cercetării cu MIT Media Lab (Institutul de tehnologie din Massachusetts).

 Capacitatea de producție anuală a concernului chinez este:

  • 25 milioane de televizoare
  • 21 milioane de aparate de aer condiționat
  • 17 milioane de frigidere
  • 6,5 milioane de telefoane mobile
  • 3,5 milioane de mașini de spălat vase
  • 2,24 milioane de echipamente de bucătărie

În 2003 Hisense formează un joint venture împreună cu grupul japonez Hitachi, construind la Quigdao prima fabrică pentru aparate de aer condiționat.

În 2018 Hisense cumpără divizia de televizoare de la Toshiba.

În același an, Comisia Europeană aprobă achiziţionarea Gorenje de către grupul chinez Hisense. 

0

de țări

0

de angajați

0

de ani de experiență

0

centre de cercetare